onsdag 13 augusti 2008

Been a while crocodile!

Vet att ni alla har saknat mig och mina knivskarpa inlägg, har varit tvungen att som vi säger "taken care of some business".
Som det anstår varje sann Gnosjö borgare intog jag min första morgonkaffe på mycket länge på kungliga Bernts konditori. Då jag som bäst sitter och ögnar igenom Di, får jag en mycket obehaglig känsla, på sann feberdrömsmanèr närmar sig nämligen en sk.furuhallare som om detta inte vore illa nog, att mitt i borgarbrackornas egen högborg stöka runt redan innan klockan slagit 10 så har denna på på sina svampfyllda fötter ett par rosa crocks(foppatofflor för er mindre begåvade)
-är ni fortfarande här frågade jag honom?
Han såg frågande på mig och då insåg jag att mycket måste göras.
Denna kalldusch fick mig att inse att inget blir gjort om man inte tar saken i egna händer, mitt första mission tillbaka här i kapitalismens mecka kommer att bli att återta "våran" blå borg, åtminstone innan kl 10.

See ya dont wanna b ya!

Inga kommentarer: