söndag 17 augusti 2008

Söndagsmiddag hos Greve Gnosjö

Vaknade tidigt idag, veckan varit full av trevliga borgare som gett mig glada tillrop och ryggdunkar angående mitt arbete nere på "borgen". Kul att man får lite uppskattning för det arbete man ändå gör.
Frågan är om man ska äta en äkta Söndagsmiddag idag, ni vet porterstek med alla goa tillbehör. Funderar även ringa in min städerska och låta henne städa medans jag kollar på film...så jävla rätt.

Hyr man film på Shell eller på X:ett? för mig är valet enkelt. Klart man gynnar den som spolarvätska blåa Lasse Engman, kommer fortfarande ihåg när han sålde Gnosjökepsar där gnosjö stavades med ett dollartecken "Gnojö kapitalismens mecka"...fan va stort.

Högaktningsfullt

Mr. Gnosjö

1 kommentar:

Anonym sa...

Märks att du är ett borgarsvin ! Du har inte många besökare. Och föresten vem fan vill bo i Gnosjö ?