lördag 23 augusti 2008

Vägledning

Vägledning‏
Från: X (mr_gnosjo@hotmail.com)
Skickat: den 18 augusti 2008 11:27:15
Till: lars-ake.magnusson@gnosjo.se
Bäste Lars-Åke,

Jag skall inte uppta er dyrbara tid som chef över er fantastiska kommun därför ämnar jag gå rakt på sak. Mitt namn är x och jag funderar på att flytta till er stad. Men som ni säkert förstår är detta inget lätt beslut att fatta så därför har jag ett par enklare frågor som jag skulle vara otroligt tacksam om kommun chefen tog sig tid att svara på.

1. Finns det någon hamn med segelbåtsdjup(2,30M) i er Kommun? (äger själv en Jenneau Sun Odyssey 54DS)

2. Finns det någon bra Tennisklubb? (är själv en inbiten Tenniskille sedan barnsben)

3. Är det lätt att finna vänner inom det sk. Etablissemanget?



Högaktningsfullt

x

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Kan svara för Lars-Åkes räkning. Hamnplats med det djupet är svårt. Jag vet att bröderna som kränger arbetkläder i Gnosjö hade stora problem med sin Fairline Phantom.

Båten fick även en kraftig slagsida och den äldsta brodern slog i sin Jaeger le culture i Flybridgen - och tappade glasögonen av märket D&G.